Lukt het niet om in te loggen?
Explect, 4 Oktober 2022
Er zijn enkele opties waardoor het kan komen dat je niet kan inloggen op dit moment.
- Er is een storing bij Digimentr
- Er is een storing bij Auth0
- Je bent jouw inloggegevens vergeten
- Je gebruikt de verkeerde inloggegevens
- Je mailadres staat aan een verkeerde entiteit gekoppeld
- Je gebruikt Edge of Firefox, het best werkt het platform op Chrome.
- Probeer als eerst Ctrl + F5 hiermee wis je de cache
Probeer als eerst of de inloggegevens wel correct zijn, en ga naar wachtwoord vergeten. Je kunt nu een nieuwe wachtwoord aanvragen. Vaak zorgt dit er gelijk voor dat je gewoon weer kunt inloggen. Meer weten over wachtwoord vergeten? Zie onze link hier.
Mocht het niet lukken om in te loggen stuur dan een mail naar info@explect.com of bel naar +31 85 40 19 7 19.
Welke stappen we dan gaan uitvoeren.
Optie 1:
We controleren of je daadwerkelijk een account hebt.
We zullen vragen met welk e-mailadres je wilt inloggen. We controleren of je daadwerkelijk een account hebt; we kunnen dit doen door naar jouw entiteit te gaan en de gebruikerslijst te controleren. Als het e-mailadres niet op de lijst staat, kunnen we je hier las nog voor uitnodigen voor het bedrijf. We kunnen ook doorgeven welke mailadressen wel bij ons bekend zijn om op in te loggen.
Optie 2:
Er is een account, we gaan het wachtwoord resetten.
We kunnen het wachtwoord voor het account dat bij ons bekend is in stap 1 opnieuw instellen. We doen dit op zelfde manier zoals jij dit ook zelf kan doen door op "Wachtwoord vergeten" te klikken. We zullen het bekende e-mailadres gebruiken voor het invullen bij wachtwoord vergeten. Je zou nu een e-mail moeten ontvangen met een link waarop je kan klikken om je wachtwoord te wijzigen.
Let op!
Controleer of de email niet is binnengekomen in de spam map. De e-mails voor het opnieuw instellen van het wachtwoord worden verzonden vanaf no-reply@sso.isdigitized.com, heb je de resetmail niet ontvangen? Voeg dan dit e-mailadres toe aan je geverifieerde contacten dan kunnen we stap 2 nogmaals proberen.
Verlaat je nu al de website?
Niet gevonden wat je zocht?
We helpen je graag verder, stel je vraag hieronder